Loading...
tr usd
USD
0.080%
Amerikan Doları
43,77 TRY
tr euro
EURO
-0.230%
Euro
51,74 TRY
tr gbp
GBP
-0.110%
İngiliz Sterlini
59,28 TRY
tr eur-usd
EURO/USD
-0.29%
Euro Amerikan Doları
1,18 TRY
bist-100
BIST
0.34%
Bist 100
14.275,79 TRY
gau
GR. ALTIN
2.56%
Gram Altın
7.033,43 TRY
tr btc
BTC
0%
Bitcoin
0,00 TRY
tr eth
ETH
0%
Ethereum
0,00 TRY
tr ltc
LTC
0%
Litecoin
0,00 TRY
  1. Haberler
  2. Sağlık
  3. Şehirde alarm! Ambulanslar peş peşe dizildi

Şehirde alarm! Ambulanslar peş peşe dizildi

Kütahya'da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte ikram edilen tavuklu pilavı yedikten sonra rahatsızlanarak hastaneye başvuranların sayısı 114'e yükseldi. Zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alınanlardan 113'ü taburcu edilirken, bir kişinin sağlık kuruluşundaki gözlem süreci devam ediyor.

service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala
Şehirde alarm! Ambulanslar peş peşe dizildi
Şehirde alarm! Ambulanslar peş peşe dizildi

Kütahya‘nın Meydan Mahallesi’nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda düzenlenen bir okul etkinliği, maalesef üzücü bir olayla sonuçlandı. Etkinlik kapsamında dağıtılan yemekten yiyen çok sayıda kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere akın etti.

ETKİNLİKTE TAVUKLU PİLAV İKRAM EDİLDİ

Edinilen bilgilere göre, olay gün içerisinde okulda gerçekleştirilen özel bir program sırasında yaşandı. Etkinliğe katılan öğrencilere ve davetlilere organizasyon kapsamında tavuklu pilav ikramı yapıldı. İkramın üzerinden bir süre geçtikten sonra, yemeği tüketen birçok kişide mide bulantısı ve karın ağrısı gibi şikayetler baş gösterdi.

96’SI ÖĞRENCİ TOPLAM 114 KİŞİ HASTANELİK OLDU

Şikayetlerin artması üzerine okulda kısa süreli panik yaşandı. Rahatsızlanan kişiler, durumun bildirilmesi üzerine bölgeye sevk edilen ambulanslarla ve kendi imkanlarıyla başta Kütahya Şehir Hastanesi olmak üzere kentteki çeşitli sağlık kuruluşlarına müracaat etti.

Yapılan ilk sağlık kontrolleri ve kayıtların ardından, zehirlenme şüphesiyle hastanelere başvuranların sayısının 96’sı öğrenci ve 18’i yetişkin olmak üzere toplam 114’e ulaştığı öğrenildi.

113 KİŞİ TABURCU EDİLDİ, 1 KİŞİNİN TEDAVİSİ SÜRÜYOR

Sağlık ekiplerinin acil servislerde yaptığı hızlı müdahaleler sonucunda, hastaneye başvuranların büyük bir bölümünün sağlık durumunun iyi olduğu tespit edildi. Hastanelerde tedavi altına alınan 114 kişiden 113’ü, gerekli tıbbi kontrollerinin ve tedavilerinin tamamlanmasının ardından taburcu edilerek evlerine gönderildi.

Zehirlenme şüphesi taşıyan 1 kişinin ise hastanedeki müşahede ve tedavi sürecinin tedbir amacıyla devam ettiği bildirildi. Olayla ilgili yetkililer tarafından başlatılan inceleme sürüyor.

Şehirde alarm! Ambulanslar peş peşe dizildi
+ -

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

Yorumlar kapalı.

Bizi Takip Edin